Dowolną. Nasza oferta to 1000 Megabitów/s oraz 10 Gigabitów/s, ale jesteśmy w stanie zrealizować dowolne zamówienie.
Jaką mam pewność, że prędkość będzie stała?
Gwarantujemy 100 % zamówionej prędkość. Dla każdego łącza do klienta rezerwujemy 100 % zasobów, co pozwala nam dostarczyć stabilną usługę z gwarancją pełnej, zamówionej prędkości. W wielu przypadkach prędkość łącza przewyższa nawet tę zamówioną.
Ile trwa podłączenie światłowodu?
Nawet do 7 dni. Sieć światłowodowa Extel obejmuje swym zasięgiem ponad 3.000 lokalizacji komercyjnych w Krakowie i Warszawie (w tym okolice), co pozwala realizować nowe podłączenie w krótkim czasie. Dla innych lokalizacji termin może się wydłużyć do kilku tygodni, ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur administracyjnych, projektu budowlanego, odpowiednich pozwoleń i inwestycji.
Ile kosztuje internet symetryczny?
Ceny w różnych lokalizacjach uzależnione są od ewentualnych dodatkowych kosztów, dlatego zawsze przygotowujemy dedykowaną ofertę. Nasi specjaliści sprawdzą Twoją lokalizację, a ofertę otrzymasz do kilku godzin od złożenia zapytania w witrynie www.extel.pl. Oferta Extel pozostaje konkurencyjna wobec najbardziej znanych dostawców.
Jak mogę zamówić internet od Extel?
To proste. Wypełnij formularz w witrynie www.extel.pl, a już po kilku godzinach otrzymasz ofertę wraz z wszystkimi informacjami i danymi kontaktowymi Twojego dedykowanego doradcy.
Co to jest internet symetryczny?
Światłowodowy internet symetryczny od Extel (często błędnie określany mianem: Internet synchroniczny) to aktualnie najlepsza usługa dostępu do internetu na rynku. Łącze symetryczne zapewnia maksymalną wydajność w obie strony, co przekłada się na realne parametry i gwarancję zamówionej prędkości. Ale to nie wszystko.
Symetryczne łącze do internetu to usługa dedykowano do ciężkich zadań, jak np internet w firmie. Internet symetryczny różni się od domowego w wielu aspektach. Jednym z nich jest właśnie “symetryczność” łącza, czyli prędkość wysyłania równa prędkości odbierania. Więcej na temat internetu dowiesz się z naszego poradnika
Jakie parametry SLA zapewnia Extel?
Możesz spodziewać się najlepszych wyników pomiarów jakości łącza od Extel: opóźnienie pakietów poniżej 1 ms oraz straty mniejsze niż 0,1 %.
Poziom dostępności dla wszystkich usług dostępu do internetu w Extel w latach 2016-2017 wyniósł aż 99,99998 %, co jest wynikiem charakterystycznym dla bardzo kosztownych usług klasy korporacyjnej.
Czy sieć Extel dostępna jest w mojej lokalizacji?
W Krakowie i Warszawie (oraz okolicach) docieramy aktualnie do ponad 3.000 lokalizacji komercyjnych, co przekłada się na sprawne podłączenie nowej usługi, nawet do 7 dni od zamówienia. Każdemu klientowi oddajemy do dyspozycji dedykowanego doradcę technicznego, który w przystępnej formie wyjaśni każde zagadnienie związane z podłączeniem światłowodu i pomoże w optymalnym skonfigurowaniu urządzeń internetowych klienta.
Co to jest outsourcing LAN?
Outsourcing LAN to przekazanie odpowiedzialności za działanie biurowej infrastruktury internetowej do Extel. Główne zalety outsourcingu LAN to wydajność i niezawodność biurowego sprzętu.
Czy w ramach outsourcingu LAN Extel dostarcza również WiFi?
Tak. Zaprojektujemy i wdrożymy całą infrastrukturę internetową w Twojej firmie. Zajmiemy się również jej bieżącą konserwacją oraz wszelkimi zadaniami, które nam zlecisz. Na wypadek awarii któregoś z urządzeń wymienimy je niezwłocznie na nowe. Extel dba o wszystko, a Ty tylko korzystasz.
Czy outsourcing LAN zawiera usługę dostępu do internetu?
Tak. Standardowo outsourcing LAN to obszar infrastruktury lokalnej, jednak przygotowaliśmy specjalny pakiet, dzięki któremu masz również bardzo szybki światłowodowy internet symetryczny.
Ile zapłacę za sprzęt?
Zero. Outsourcing LAN to usługa. Płacisz więc jedynie miesięczny abonament, a sprzęt dostarcza Extel bez dodatkowych opłat. Co ważne, jeśli urządzenie od Extel ulegnie awarii, wymienimy je niezwłocznie na nowe.
Jak zamówić Outsourcing LAN w Extel?
To proste. Skontaktuj się z nami poprzez formularz w witrynie www.extel.pl lub ze swoim doradcą, który w prosty sposób wyjaśni wszelkie aspekty usługi.
Co to jest telefonia cyfrowa IP?
To usługa telefonii realizowana za pomocą technologii, która jest dziś wykorzystywana do dostarczenia internetu (IP). Sam głos jest jednak przesyłany osobnym protokołem (SIP). Wykorzystanie technologii IP do przesyłania głosu znacząco zwiększa jakość, funkcjonalność i skalowalność usług głosowych. Pozwala również na używanie w wielu lokalizacjach i wykorzystanie łącza zapasowego.
Czy telefonia IP to niższe stawki za połączenia?
Tak. W telefonii cyfrowej IP obserwujemy wyraźnie niższe stawki niż w przestarzałych technologiach, np ISDN. Dodatkowo znacznie tańsze są stawki za połączenia międzynarodowe.
Czy potrzebuję centrali do telefonii cyfrowej IP?
Nie. Twoja stara centrala nie jest już potrzebna. Usługami możesz zarządzać przez przyjazną wirtualną centralę dostarczoną przez Extel.
Czy muszę zmieniać aparaty telefoniczne?
Nie. Możesz wykorzystać stare, analogowe aparaty telefoniczne, które wystarczy wyposażyć w bramkę VoIP. Zalecamy jednak migrację do telefonów cyfrowych IP, co pozwoli na pełne wykorzystanie bogatej funkcjonalności telefonii cyfrowej IP oraz znacznie lepszą jakość połączeń.
Jak mogę zamówić telefonię cyfrową IP?
To proste. Skontaktuj się z nami poprzez formularz w tej witrynie lub z Twoim doradcą, który wyjaśni wszelkie kwestie w przystępny sposób.
Zadzwoń do nas
22 / 101 33 22
W dni powszednie w godzinach 10-16 lub
zostaw swój numer,
a my oddzwonimy w godzinach pracy.
Możesz też wypełnić formularz, a odpiszemy bardzo szybko.
Zadzwoń do nas
22 / 101 33 22
W dni powszednie w godzinach 10-16 lub
wypełnij formularz,
a odpiszemy do Ciebie bardzo szybko.
Zostaw numer swojego telefonu, a oddzwonimy do Ciebie w godzinach pracy.
DZIĘKUJEMY za wysłanie wiadomości
Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe