SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI Internet światłowodowy dla biznesu
Kontakt: 22 101 33 22 | 12 333 4 666 | bok@extel.pl Kontakt: 22 101 33 22 | 12 333 4 666 | bok@extel.pl

Sprawdzanie lokalizacji

Wszystko co chciałbyś wiedzieć

Internet symetryczny EXTEL BIZNES+ to wysokiej klasy, biznesowy dostęp dla firm i biur z Warszawy i okolic, Krakowa i Wrocławia. Obsługujemy też inne duże miasta.

Sprawdź zasięg internetu dla firm na tej stronie.



BIURA HANDLOWE DO TWOJEJ DYSPOZYCJI

czynne pn-pt w godzinach 9-16

WARSZAWA - tel. 22 101 33 22

e-mail: warszawa@extel.pl

KRAKÓW - tel. 12 333 4 666

e-mail: krakow@extel.pl

WROCŁAW - tel. 71 715 26 99

e-mail: wroclaw@extel.pl



Dane spółki

Extel Networking Sp. z. o. o.

31-137 Kraków, ul. Siemiradzkiego 27 lok. 15

NIP: 6762486932
REGON: 361184167
KRS: 0000552103
UKE: 11370

POMOC TECHNICZNA 24/7/365

12 333 44 55
e-mail: noc@extel.pl


Jesteśmy partnerem Synology oraz G Data

POTRZEBUJESZ DODATKOWYCH INFORMACJI? CHĘTNIE ODPOWIEMY.


Wszystko co chciałbyś wiedzieć

Internet symetryczny EXTEL BIZNES+ to wysokiej klasy, biznesowy dostęp dla firm i biur z Warszawy i okolic, Krakowa i Wrocławia. Obsługujemy też inne duże miasta.

Sprawdź zasięg internetu dla firm na tej stronie.



BIURA HANDLOWE DO TWOJEJ DYSPOZYCJI

czynne pn-pt w godzinach 9-16

WARSZAWA - tel. 22 101 33 22

e-mail: warszawa@extel.pl

KRAKÓW - tel. 12 333 4 666

e-mail: krakow@extel.pl

WROCŁAW - tel. 71 715 26 99

e-mail: wroclaw@extel.pl



Dane spółki

Extel Networking Sp. z. o. o.

31-137 Kraków, ul. Siemiradzkiego 27 lok. 15

NIP: 6762486932
REGON: 361184167
KRS: 0000552103
UKE: 11370

POMOC TECHNICZNA 24/7/365

12 333 44 55
e-mail: noc@extel.pl


Jesteśmy partnerem Synology oraz G Data

TERAZ ODPOCZNIJ, A ZA KWADRANS SPRAWDŹ SWÓJ EMAIL

Już wkrótce internet w Twojej firmie przestanie sprawiać kłopoty.

Na podany email, za kilka chwil, otrzymasz potwierdzenie przesłania Twojego pytania. Najpóźniej jutro skontaktuje się z Tobą odpowiedni konsultant, aby zapoznać Cię z dalszymi krokami.

SPAM - jeśli do tej pory nie korespondowaliśmy, nasz email może trafić do folderu SPAM.

Akademia Internetu EXTEL BIZNES+ zachęca do lektury artykułu - przeczytaj tutaj
PIĘĆ NAJWAŻNIEJSZYCH ELEMENTÓW DOBREGO INTERNETU DLA FIRMY

 
 

ZOBACZ PONIŻEJ JAK JESZCZE POMAGAMY NASZYM KLIENTOM

WYSPECJALIZOWANI
W DOSTARCZANIU INTERNETU ŚWIATŁOWODOWEGO DLA BIZNESU

EXTEL NETWORKING PRZYSPIESZA BIZNES

Jesteśmy liderem w realizacji usług telekomunikacyjnych wysokiej jakości, dla małych i średnich firm oraz większych przedsiębiorstw, zlokalizowanych w dużych miastach.

Nieprzerwanie, od 2005 roku, specjalizujemy się w obszarze B2B, realizując projekty sieci szkieletowych na zlecenie największych polskich operatorów oraz dostarczając wysokiej klasy internet dla biznesu i sektora dużych przedsiębiorstw w kilkunastu największych polskich miastach.

NAJLEPSZY INTERNET W ROZSĄDNEJ CENIE

Światłowodowy internet dla firm oferujemy we wszystkich dużych miastach, w oparciu o nowoczesne i niezawodne sieci optyczne Extel Networking oraz infrastrukturę, starannie dobranych, partnerów lokalnych.

Dyrektor Generalny: “Skupiamy się na utrzymaniu dobrej opinii o jakości naszych usług, co osiągamy realizując usługi klasy corporate w przystępnej, dla małych i średnich firm, cenie. Dbamy również o obsługę posprzedażną.”

NIEZAWODNA INFRASTRUKTURA

Dzięki zastosowaniu urządzeń renomowanych marek Juniper i Extreme Networks oraz ekipom serwisowym dyżurującym w trybie 24/7/365, tworzymy nowoczesną i niezawodną sieć telekomunikacyjną.

Tym sposobem realizujemy usługi o najlepszej jakości, zapewniamy nawet 99,99 % dostępności łącza oraz ekspresowy serwis poniżej 4 godzin od zgłoszenia, całodobowo i całorocznie.

DIAGNOSTYKA I MONITORING 24/7/365

Opóźnienia w szkieletach sieci miejskich nie przekraczają 1 ms dzięki rezerwacji 105 % pasma dla zamówionych usług, a nadmiarowe styki internetowe utrzymujemy do wszystkich ważnych zasobów krajowych i globalnych.

Dyrektor Techniczny: “Zapewniamy również zespół techników świadczących usługi wsparcia sieciowego dla firmowych działów IT naszych klientów, aby zapewnić rozszerzoną współpracę między operatorem a odbiorcą.”





Porozmawiaj z nami

EXTEL BIZNES +
JAK TWORZYMY NAJLEPSZY INTERNET

NADMIAROWE
PARAMETRY

Realizując kluczowe usługi dla naszych klientów, nie możemy nierozsądnie oszczędzać. Sieć Extel Networking rozbudowujemy wg najlepszych rekomendacji z uwzględnieniem skalowalności, aby sprostać dynamicznie wzrastającym oczekiwaniom naszych odbiorców i tworzyć najlepszy internet światłowodowy dla firm.

Nie ma też mowy o overbookingu, a dla każdego klienta rezerwujemy zasoby odpowiadające >105 % jego zamówienia. Tym sposobem sieć nigdy nie jest przeciążona, co przekłada się na wyjątkową wydajność i stabilność funkcjonowania.

 

DIAGNOSTYKA
24/7/365

Przewidujemy potencjalne awarie. Dzięki nadzwyczajnemu opomiarowaniu parametrów funkcjonowania każdego odcinka sieci i restrykcyjnym regułom alertów, nasz zespół Network Operation Center reaguje zanim incydenty wystąpią, zapobiegając przerwom w dostępności usług.

Pakiety Usług Sieciowych, które dostarczamy naszym klientom, zapewniają podobne działania w obszarze sieci biurowej (LAN) klienta, co pozwala uniknąć niebezpiecznych zaniedbań. Monitorujemy, diagnozujemy i reagujemy w trybie 24/7/365. W okresie 2015-2016 nasi klienci mieli statystycznie po jednej przerwie nie przekraczającej 3 godzin.

NATYCHMIASTOWA REAKCJA
NA AWARIĘ

Nawet 99,99% dostępności, natychmiastowa reakcja na zgłoszenie awarii, ekspresowy serwis. Liczba naszych klientów rośnie dynamicznie, a nasza sieć jest coraz lepsza, co znacząco wpływa na statystyki związane ze zgłaszaniem niedostępności usług.

W każdym mieście utrzymujemy gotowość do podjęcia interwencji na wypadek awarii i reagujemy natychmiast. Dzięki temu możemy zagwarantować SLA Premium Plus na niespotykanym poziomie.





Sprawdź zasięg i zamów ofertę

JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z EXTEL NETWORKING?
KILKA PROSTYCH KROKÓW

 

DLA IT MENADŻERA

„Znam się na sieci i potrzebuję solidnego dostawcy, dobry internet dla biura ze stałą adresacją publiczną i najlepszym serwisem z gwarancją SLA”

Kontakt z inżynierem

DLA OFFICE MENADŻERA

„Chcę zapewnić ciągłość pracy biura i uniknąć problemów z siecią”
OPIEKA KONSULTANTA

Kontakt z konsultantem

DLA PRZEDSIĘBIORCY

„Szukam pewnego partnera, stabilnej usługi, odpowiedzialnego konsultanta IT i wsparcia technicznego 24h”

Kontakt z doradcą

Top