Extel - internet symetryczny

Czy Extel Networking to najlepszy dostawca Internetu dla biznesu?

Jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek symetyczne łącze 1 Gb/s dla małego i średniego biznesu. Inni dostawcy gonili nas przez przeszło pół roku.

Od samego początku istnienia (2005 rok) Grupa Extel zajmowała się obszarem IT dla małych i średnich firm. Korzystając z naszych doświadczeń, kiedyś jako małej, aktualnie jako średniej firmy, budowaliśmy ofertę w oparciu o realne potrzeby naszego sektora i zawsze byliśmy o krok przed konkurencją.

 

Największy zasięg Internetu symetrycznego EXTEL BIZNES+

Dlaczego realizujemy aż 96% zleceń podłączenia Internetu symetrycznego EXTEL BIZNES+?

Extel Networking posiada rozległą sieć w czterech największych miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, aglomeracja śląska, Wrocław. Ponadto ściśle współpracujemy z ogólnopolskimi dostawcami oraz wybieramy najlepszych partnerów lokalnych. Dzięki temu unikalnemu modelowi oferujemy najlepszy Internet w lokalizacjach trudno dostępnych dla innych operatorów.

Nasz dział realizacji wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia organizacyjne, co pozwala nam uruchamiać Internet światłowodowy nawet w dwa tygodnie od zawarcia kontraktu.

 

Menedżerowie małych i średnich firm zadowoleni ze współpracy z Extel Networking

Dziś nasza oferta zapewnia bezawaryjny i nadmiarowy Internet symetryczny, realizowany wyłącznie technologią światłowodową. Dla naszych klientów realizujemy również profesjonalne wsparcie w zakresie budowy i utrzymania sieci lokalnych, w tym profesjonalnych, stabilnych i pojemnych sieci WiFi.

Na koniec 2016 roku podliczyliśmy statystyki przerw w działaniu usług naszych klientów za ostatnie dwa lata. Liczby okazały się zaskakująco interesujące: nasi klienci mieli średnio po jednej przerwie w działaniu usług w okresie dwóch lat, a średni czas usunięcia przyczyny wyniósł 2 godziny. Mimo, że jesteśmy dumni z tych liczb, nie poprzestajemy na tym. Stale rozwijamy i ulepszamy naszą sieć oraz jakość serwisu.

 

Skąd tak duże doświadczenie?

To już 12 lat na rynku IT. Marka Extel działa nieprzerwanie od 2005 roku, a w 2009 weszła na rynek telekomunikacyjny. Po latach realizacji projektów sieci szkieletowych dla największych polskich operatorów, w 2015 roku powołano spółkę Extel Networking odpowiedzialną za rynek biznesowy. Główna siedziba mieści się w Krakowie, a sieci miejskie rozbudowywane są również w Warszawie, na Śląsku i we Wrocławiu. Extel Networking utrzymuje bardzo dobre relacje z najpoważniejszymi ogólnopolskimi i miejskimi operatorami, co pozwala na szybkie i elastyczne reagowanie na potrzeby wymagających klientów.

 

Infrastruktura bez kompromisów

Jako pierwsi zaoferowaliśmy łącza 1 Gb/s dla biznesu. Sieć budowana jest w oparciu o najnowocześniejsze i skalowalne rozwiązania, z zachowaniem nadmiarowości, aby sprostać oczekiwaniom wymagających małych i średnich przedsiębiorstw. Network Operation Center (NOC) funkcjonuje w trybie 24/7/365, a inżynierowie wsparcia pomagają naszym klientom w ramach Pakietu Usług Sieciowych.

Extel Networking dostarcza usługi wyłącznie dla klientów biznesowych i jest wyspecjalizowana w utrzymaniu jakości oraz zapewnia najlepsze parametry serwisu.

 

Jak tworzymy najlepszy Internet?

NADMIAROWE PARAMETRY

Realizując kluczowe usługi dla firm nie możemy głupio oszczędzać. Sieć Extel Networking rozbudowujemy wg najlepszych rekomendacji z uwzględnieniem skalowalności, aby sprostać dynamicznie wzrastającym oczekiwaniom naszych odbiorców.

Nie ma mowy o overbookingu. Dla każdego klienta rezerwujemy zasoby odpowiadające >105 % jego zamówienia. Tym sposobem sieć nigdy nie jest przeciążona, co przekłada się na wyjątkową wydajność i stabilność funkcjonowania.

DIAGNOSTYKA 24/7/365

Przewidujemy potencjalne awarie. Dzięki nadzwyczajnemu opomiarowaniu parametrów funkcjonowania każdego odcinka sieci i restrykcyjnym regułom alertów, nasz zespół Network Operation Center reaguje zanim incydenty wystąpią, zapobiegając przerwom w dostępności usług.

Pakiet Usług Sieciowych, który dostarczamy naszym klientom, zapewnia podobne działania w obszarze sieci biurowej (LAN) klienta, co pozwala uniknąć zaniedbań. Monitorujemy, diagnozujemy i reagujemy w trybie 24/7/365.

W okresie 2015-2016 nasi klienci mieli statystycznie po jednej przerwie nie przekraczającej 3 godzin.

NATYCHMIASTOWA REAKCJA NA AWARIĘ

Nawet 99,99 % dostępności, natychmiastowa reakcja na zgłoszenie awarii, ekspresowy serwis.

Liczba naszych klientów rośnie dynamicznie a nasza sieć jest coraz lepsza, co znacząco wpływa na statystyki związane ze zgłaszaniem niedostępności usług.

W każdym mieście utrzymujemy gotowość do podjęcia interwencji na wypadek awarii i reagujemy natychmiast.

Dzięki temu możemy zagwarantować SLA Premium na najwyższym poziomie.

 

 

 

Akademia Internetu EXTEL BIZNES+ jest niekomercyjnym programem edukacyjnym kierowanym przede wszystkim do kadry IT oraz zajmującej się zamówieniami usług dla biur. O nowych artykułach informujemy poprzez newsletter. Napisz do nas