
POLITYKA PRYWATNOŚCI A PRYWATNOŚĆ
Twoja firma szybko się rozwija, zatrudnia nowych pracowników, potrzebuje lepszych i wydajniejszych narzędzi oraz szybkiego i bezawaryjnego internetu.
Twoja firma szybko się rozwija, zatrudnia nowych pracowników, potrzebuje lepszych i wydajniejszych narzędzi oraz szybkiego i bezawaryjnego internetu.
Twoja firma szybko się rozwija, zatrudnia nowych pracowników, potrzebuje lepszych i wydajniejszych narzędzi oraz szybkiego i bezawaryjnego internetu.
Na podany email otrzymasz potwierdzenie złożenia zapytania o dostępność światłowodu i ofertę Extel. Twoje zapytanie jest w trakcie analizy i do 3 godzin przygotujemy wynik.
Będziesz mógł również umówić 30-minutową konsultację telefoniczną z doradcą technicznym, który podpowie jak przyspieszyć internet w firmie, usprawniając infrastrukturę sieciową w firmie.
Akademia Extel zachęca do lektury artykułu - przeczytaj tutaj
JAKI INTERNET WYBRAĆ DO FIRMY
Niezawodne WiFi na każdym komputerze
3x szybszy internet i doskonałe WiFi do 3 pomieszczeń oraz profesjonalne wsparcie 24/7.
Outsourcing kompletnej sieci LAN i 0% awarii
1000 Mega internetu i niezawodne WiFi w duzym biurze oraz profesjonalne wsparcie bez limitu godzin.
Extel powstał w 2005 roku i od samego początku zajmuje się nowoczesnymi rozwiązaniami IT dla małego i średniego biznesu. Nasze doświadczenie zdobyte przez 13 lat obecności na rynku i zaangażowany zespół ekspertów zapewniają naszym partnerom najwyższe parametry oraz nieprzerwany dostęp do danych i narzędzi biznesowych. Starannie dobieramy partnerów technologicznych, aby każdy projekt rozwijał nasz potencjał, który oddajemy do Waszej dyspozycji.
W Extelu sięgamy po sprawdzone rozwiązania pozwalające walczyć o rynek wysoką jakością usług i zaangażowaniem zespołu przy cenach znacznie niższych niż u największych dostawców w Polsce.
W 2017 roku, nasi partnerzy wyrażali doskonałe opinie nt jakości usług i wsparcia merytorycznego od Extela, co w efekcie przyniosło podwojenie liczby odbiorców.
Extel realizuje usługi wyłącznie dla wymagających i nowoczesnych firm z sektora SME, którym zależy na doskonałych narzędziach przyspieszających ich biznes.
Zespół Extela skupiony jest na podnoszeniu jakości usług w ramach programu „0 % awarii” dążąc do wyeliminowanie przerw i przestojów w sieciach internetowych naszych partnerów.
Dbamy również o łatwy dostęp do naszych specjalistów, co realizujemy utrzymując dyżury, nadmiarowy zespół oraz nowoczesne rozwiązania i automatyzację procesów wewnątrz Extel.
W Extel zajmujemy się wyłącznie ulepszaniem technologii i wspieraniem biznesów naszych partnerów, a marketingiem zajmuje się zewnętrzna agencja odpowiedzialna za budowanie marki Extel.
Realizując kluczowe usługi dla naszych klientów, nie możemy nierozsądnie oszczędzać. Sieć Extel Networking rozbudowujemy wg najlepszych rekomendacji z uwzględnieniem skalowalności, aby sprostać dynamicznie wzrastającym oczekiwaniom naszych odbiorców i tworzyć najlepszy internet światłowodowy dla firm.
Nie ma też mowy o overbookingu, a dla każdego klienta rezerwujemy zasoby odpowiadające >105 % jego zamówienia. Tym sposobem sieć nigdy nie jest przeciążona, co przekłada się na wyjątkową wydajność i stabilność funkcjonowania.
Przewidujemy potencjalne awarie. Dzięki nadzwyczajnemu opomiarowaniu parametrów funkcjonowania każdego odcinka sieci i restrykcyjnym regułom alertów, nasz zespół Network Operation Center reaguje zanim incydenty wystąpią, zapobiegając przerwom w dostępności usług.
Pakiety Usług Sieciowych, które dostarczamy naszym klientom, zapewniają podobne działania w obszarze sieci biurowej (LAN) klienta, co pozwala uniknąć niebezpiecznych zaniedbań. Monitorujemy, diagnozujemy i reagujemy w trybie 24/7/365. W okresie 2015-2016 nasi klienci mieli statystycznie po jednej przerwie nie przekraczającej 3 godzin.
Nawet 99,99% dostępności, natychmiastowa reakcja na zgłoszenie awarii, ekspresowy serwis. Liczba naszych klientów rośnie dynamicznie, a nasza sieć jest coraz lepsza, co znacząco wpływa na statystyki związane ze zgłaszaniem niedostępności usług.
W każdym mieście utrzymujemy gotowość do podjęcia interwencji na wypadek awarii i reagujemy natychmiast. Dzięki temu możemy zagwarantować SLA Premium Plus na niespotykanym poziomie.
„Znam się na sieci i potrzebuję solidnego dostawcy, dobry internet dla biura ze stałą adresacją publiczną i najlepszym serwisem z gwarancją SLA”
„Chcę zapewnić ciągłość pracy biura i uniknąć problemów z siecią”
OPIEKA KONSULTANTA
„Szukam pewnego partnera, stabilnej usługi, odpowiedzialnego konsultanta IT i wsparcia technicznego 24h”